even so, it is well with my soul.

12 thoughts on “even so, it is well with my soul.”

    1. So raak ek stil hier waar ek sit in n lughawe kafee. My hele wese sug Wouw!!! Ek is ene hoendervleis. Tweede blog wat ek vanoggend lees wat uitskree – God is groot en goed tot in alle ewigheid.

      Liked by 2 people

  1. Ek moes hierdie skrywe van jou net “reblog”, dit het my hart geweldig aangeraak. En dit is so nodig om te weet dat daar mense soos jy is, mense wat leer hoe om die woorde “even so, it is well with my soul” uit te leef.

    Liked by 1 person

  2. Thank goodness for reblogs 😉 You almost had me singing out loud – in an open plan office… ah well, I’ll just do that later in the car… “It is well…” – thank you for sharing this.

    Liked by 2 people

Leave a Reply

